Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-10-24 22:51:31  alims alims

Utworzono artykuł 267468 o nazwie 'Umieszczenie reklam w pasie drogowym'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste267468
user_idpuste2502837
resource_idpuste1983
namepusteUmieszczenie reklam w pasie drogowym
category_idpuste123
language_idpuste1
shortpusteUmieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej
fullpuste

Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej

Wymagane dokumenty:
1.wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),
1.Projekt graficzny reklamy
2.plan sytuacyjno wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji.

Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Konarskiego 20
26-110 Skarżysko – Kamienna
pokój 412.

Termin i sposób załatwienia:
Czas oczekiwania – 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Opłaty:
Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby metrów kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa drogowego.
Obowiązująca stawka opłaty ustalona Uchwała Nr XVIII/109/2004 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego wynosi 2,00 zł/ 1 m2 powierzchni reklamy i 2,00 zł za każdy następny (nawet niepełny).

Termin i tryb wniesienia opłat:
Opłaty nalezy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto Zarzadu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej.

Podstawa prawna:
Art. 40 ust. 1, 2, 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity:
Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2086 ze zm.)

Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

publishfrompuste2019-10-24 00:00:00
_activepuste1
slugpusteumieszczenie-reklam-w-pasie-drogowym
2019-10-24 22:54:51  alims alims

Pole category_id zmieniło wartość z '123' na '126'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id123126
2020-05-17 13:28:12  alims alims

Pole category_id zmieniło wartość z '126' na '53447'

Pole full zmieniło wartość z '<p> <font class="tekst">Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej<br /> <br /> Wymagane dokumenty:<br /> 1.wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),<br /> 1.Projekt graficzny reklamy<br /> 2.plan sytuacyjno wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji.<br /> <br /> Miejsce złożenia dokument&oacute;w:<br /> Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych<br /> ul. Konarskiego 20<br /> 26-110 Skarżysko &ndash; Kamienna<br /> pok&oacute;j 412.<br /> <br /> Termin i spos&oacute;b załatwienia:<br /> Czas oczekiwania &ndash; 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.<br /> <br /> Opłaty:<br /> Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby metr&oacute;w kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa drogowego.<br /> Obowiązująca stawka opłaty ustalona Uchwała Nr XVIII/109/2004 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego wynosi 2,00 zł/ 1 m2 powierzchni reklamy i 2,00 zł za każdy następny (nawet niepełny).<br /> <br /> Termin i tryb wniesienia opłat:<br /> Opłaty nalezy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w kt&oacute;rym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto Zarzadu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku &ndash; Kamiennej.<br /> <br /> Podstawa prawna:<br /> Art. 40 ust. 1, 2, 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity:<br /> Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2086 ze zm.)<br /> <br /> Tryb odwoławczy:<br /> Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku &ndash; Kamiennej, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.</font></p> ' na '<p style="margin-left:7.1pt;"> <strong>Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej</strong><br /> <br /> <u>Wymagane dokumenty:</u></p> <p style="margin-left:7.1pt;"> 1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),<br /> 2. Projekt graficzny reklamy</p> <p style="margin-left:7.1pt;"> 3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam</p> <p style="margin-left:7.1pt;"> 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis</p> <p> <br /> &nbsp;&nbsp; <u>Miejsce złożenia dokument&oacute;w:</u><br /> &nbsp;&nbsp; Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych<br /> &nbsp;&nbsp; ul. Konarskiego 20<br /> &nbsp;&nbsp; 26-110 Skarżysko &ndash; Kamienna<br /> &nbsp;&nbsp; pok&oacute;j 413<br /> <br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i spos&oacute;b załatwienia:</u></p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Decyzja administracyjna<br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Czas oczekiwania &ndash; 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Opłaty:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby &nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; metr&oacute;w kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; drogowego.<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; 2020 r. &nbsp;w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego</p> <p> <br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i tryb wniesienia opłat:</u><br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w kt&oacute;rym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto &nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku &ndash; Kamiennej.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Podstawa prawna:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego</p> <p> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Rozporządzenie Rady Ministr&oacute;w z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunk&oacute;w udzielania zezwoleń na zajęcie&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; pasa drogowego<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Tryb odwoławczy:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem &nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Zgodnie z art. 127a kpa w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; odwołania wobec organu administracji publicznej, kt&oacute;ry wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; staje się ostateczna i prawomocna.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id12653447
full

Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej

Wymagane dokumenty:
1.wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),
1.Projekt graficzny reklamy
2.plan sytuacyjno wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji.

Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Konarskiego 20
26-110 Skarżysko – Kamienna
pokój 412.

Termin i sposób załatwienia:
Czas oczekiwania – 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Opłaty:
Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby metrów kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa drogowego.
Obowiązująca stawka opłaty ustalona Uchwała Nr XVIII/109/2004 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego wynosi 2,00 zł/ 1 m2 powierzchni reklamy i 2,00 zł za każdy następny (nawet niepełny).

Termin i tryb wniesienia opłat:
Opłaty nalezy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto Zarzadu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej.

Podstawa prawna:
Art. 40 ust. 1, 2, 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity:
Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2086 ze zm.)

Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej

Wymagane dokumenty:

1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),
2. Projekt graficzny reklamy

3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam

4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis


   Miejsce złożenia dokumentów:
   Zarząd Dróg Powiatowych
   ul. Konarskiego 20
   26-110 Skarżysko – Kamienna
   pokój 413

    Termin i sposób załatwienia:

    Decyzja administracyjna
    Czas oczekiwania – 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

    Opłaty:
    Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby   

    metrów kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa  

    drogowego.
    Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia                   

    2020 r.  w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego


    Termin i tryb wniesienia opłat:
    Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej.

    Podstawa prawna:
    Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych

    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie  

    pasa drogowego

    Tryb odwoławczy:
    Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

    Zgodnie z art. 127a kpa w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia  

    odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji  

    publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja

    staje się ostateczna i prawomocna.

 

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.

2020-05-17 13:38:10  alims alims
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2021-02-16 09:05:27  alims alims
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2022-05-13 11:38:26  SYLWIA DUDA-RYBIENIK

Pole full zmieniło wartość z '<p style="margin-left:7.1pt;"> <strong>Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej</strong><br /> <br /> <u>Wymagane dokumenty:</u></p> <p style="margin-left:7.1pt;"> 1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),<br /> 2. Projekt graficzny reklamy</p> <p style="margin-left:7.1pt;"> 3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam</p> <p style="margin-left:7.1pt;"> 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis</p> <p> <br /> &nbsp;&nbsp; <u>Miejsce złożenia dokument&oacute;w:</u><br /> &nbsp;&nbsp; Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych<br /> &nbsp;&nbsp; ul. Konarskiego 20<br /> &nbsp;&nbsp; 26-110 Skarżysko &ndash; Kamienna<br /> &nbsp;&nbsp; pok&oacute;j 413<br /> <br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i spos&oacute;b załatwienia:</u></p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Decyzja administracyjna<br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Czas oczekiwania &ndash; 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Opłaty:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby &nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; metr&oacute;w kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; drogowego.<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; 2020 r. &nbsp;w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego</p> <p> <br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i tryb wniesienia opłat:</u><br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w kt&oacute;rym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto &nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku &ndash; Kamiennej.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Podstawa prawna:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego</p> <p> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Rozporządzenie Rady Ministr&oacute;w z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunk&oacute;w udzielania zezwoleń na zajęcie&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; pasa drogowego<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Tryb odwoławczy:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem &nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Zgodnie z art. 127a kpa w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; odwołania wobec organu administracji publicznej, kt&oacute;ry wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; staje się ostateczna i prawomocna.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.</p> ' na ' <p style="margin-left:7.1pt;"><strong>Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej</strong><br /> <br /> <u>Wymagane dokumenty:</u></p> <p style="margin-left:7.1pt;">1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),<br /> 2. Projekt graficzny reklamy</p> <p style="margin-left:7.1pt;">3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam</p> <p style="margin-left:7.1pt;">4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis</p> <p><br /> &nbsp;&nbsp; <u>Miejsce złożenia dokument&oacute;w:</u><br /> &nbsp;&nbsp; Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych<br /> &nbsp; &nbsp; Pl. Floriański 1<br /> &nbsp;&nbsp; 26-110 Skarżysko &ndash; Kamienna<br /> &nbsp;&nbsp; pok&oacute;j 104<br /> <br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i spos&oacute;b załatwienia:</u></p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Decyzja administracyjna<br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Czas oczekiwania &ndash; 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Opłaty:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; metr&oacute;w kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa &nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; drogowego.<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2020 r. &nbsp;w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego</p> <p><br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i tryb wniesienia opłat:</u><br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w kt&oacute;rym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp; &nbsp;Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku &ndash; Kamiennej.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Podstawa prawna:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego</p> <p>&nbsp;&nbsp; &nbsp;Rozporządzenie Rady Ministr&oacute;w z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunk&oacute;w udzielania zezwoleń na zajęcie&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; pasa drogowego<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Tryb odwoławczy:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zgodnie z art. 127a kpa w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia &nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; odwołania wobec organu administracji publicznej, kt&oacute;ry wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji &nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; staje się ostateczna i prawomocna.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej

Wymagane dokumenty:

1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),
2. Projekt graficzny reklamy

3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam

4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis


   Miejsce złożenia dokumentów:
   Zarząd Dróg Powiatowych
   ul. Konarskiego 20
   26-110 Skarżysko – Kamienna
   pokój 413

    Termin i sposób załatwienia:

    Decyzja administracyjna
    Czas oczekiwania – 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

    Opłaty:
    Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby   

    metrów kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa  

    drogowego.
    Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia                   

    2020 r.  w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego


    Termin i tryb wniesienia opłat:
    Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej.

    Podstawa prawna:
    Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych

    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie  

    pasa drogowego

    Tryb odwoławczy:
    Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

    Zgodnie z art. 127a kpa w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia  

    odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji  

    publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja

    staje się ostateczna i prawomocna.

 

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.

Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej

Wymagane dokumenty:

1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),
2. Projekt graficzny reklamy

3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam

4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis


   Miejsce złożenia dokumentów:
   Zarząd Dróg Powiatowych
    Pl. Floriański 1
   26-110 Skarżysko – Kamienna
   pokój 104

    Termin i sposób załatwienia:

    Decyzja administracyjna
    Czas oczekiwania – 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

    Opłaty:
    Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby   

    metrów kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa  

    drogowego.
    Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia                   

    2020 r.  w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego


    Termin i tryb wniesienia opłat:
    Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej.

    Podstawa prawna:
    Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych

    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie  

    pasa drogowego

    Tryb odwoławczy:
    Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

    Zgodnie z art. 127a kpa w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia  

    odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji  

    publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja

    staje się ostateczna i prawomocna.

 

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.

2022-05-17 12:11:37  alims alims
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2023-11-15 10:16:53  SYLWIA DUDA-RYBIENIK

Pole full zmieniło wartość z ' <p style="margin-left:7.1pt;"><strong>Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej</strong><br /> <br /> <u>Wymagane dokumenty:</u></p> <p style="margin-left:7.1pt;">1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),<br /> 2. Projekt graficzny reklamy</p> <p style="margin-left:7.1pt;">3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam</p> <p style="margin-left:7.1pt;">4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis</p> <p><br /> &nbsp;&nbsp; <u>Miejsce złożenia dokument&oacute;w:</u><br /> &nbsp;&nbsp; Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych<br /> &nbsp; &nbsp; Pl. Floriański 1<br /> &nbsp;&nbsp; 26-110 Skarżysko &ndash; Kamienna<br /> &nbsp;&nbsp; pok&oacute;j 104<br /> <br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i spos&oacute;b załatwienia:</u></p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Decyzja administracyjna<br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Czas oczekiwania &ndash; 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Opłaty:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; metr&oacute;w kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa &nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; drogowego.<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2020 r. &nbsp;w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego</p> <p><br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i tryb wniesienia opłat:</u><br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w kt&oacute;rym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp; &nbsp;Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku &ndash; Kamiennej.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Podstawa prawna:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego</p> <p>&nbsp;&nbsp; &nbsp;Rozporządzenie Rady Ministr&oacute;w z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunk&oacute;w udzielania zezwoleń na zajęcie&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; pasa drogowego<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Tryb odwoławczy:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zgodnie z art. 127a kpa w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia &nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; odwołania wobec organu administracji publicznej, kt&oacute;ry wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji &nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; staje się ostateczna i prawomocna.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.</p> ' na ' <p style="margin-left:7.1pt;"><strong>Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej</strong><br /> <br /> <u>Wymagane dokumenty:</u></p> <p style="margin-left:7.1pt;">1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),<br /> 2. Projekt graficzny reklamy</p> <p style="margin-left:7.1pt;">3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam</p> <p style="margin-left:7.1pt;">4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis</p> <p><br /> &nbsp;&nbsp; <u>Miejsce złożenia dokument&oacute;w:</u><br /> &nbsp;&nbsp; Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych<br /> &nbsp; &nbsp; Pl. Floriański 1<br /> &nbsp;&nbsp; 26-110 Skarżysko &ndash; Kamienna<br /> &nbsp;&nbsp; pok&oacute;j 104<br /> <br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i spos&oacute;b załatwienia:</u></p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Decyzja administracyjna<br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Czas oczekiwania &ndash; 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Opłaty:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; metr&oacute;w kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa &nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; drogowego.<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2020 r. &nbsp;w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego</p> <p><br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;<u>Termin i tryb wniesienia opłat:</u><br /> &nbsp;&nbsp; &nbsp;Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w kt&oacute;rym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp; &nbsp;Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku &ndash; Kamiennej.<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Podstawa prawna:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego</p> <p>&nbsp;&nbsp; &nbsp;Rozporządzenie Rady Ministr&oacute;w z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunk&oacute;w udzielania zezwoleń na zajęcie&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; pasa drogowego<br /> <br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <u>Tryb odwoławczy:</u><br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> <p>&nbsp; &nbsp;&nbsp;<span style="font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-size: 12.8px;">Zgodnie z art. 127a kpa przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, kt&oacute;ry wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.</span></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej

Wymagane dokumenty:

1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),
2. Projekt graficzny reklamy

3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam

4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis


   Miejsce złożenia dokumentów:
   Zarząd Dróg Powiatowych
    Pl. Floriański 1
   26-110 Skarżysko – Kamienna
   pokój 104

    Termin i sposób załatwienia:

    Decyzja administracyjna
    Czas oczekiwania – 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

    Opłaty:
    Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby   

    metrów kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa  

    drogowego.
    Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia                   

    2020 r.  w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego


    Termin i tryb wniesienia opłat:
    Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej.

    Podstawa prawna:
    Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych

    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie  

    pasa drogowego

    Tryb odwoławczy:
    Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

    Zgodnie z art. 127a kpa w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia  

    odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji  

    publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja

    staje się ostateczna i prawomocna.

 

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.

Umieszczenie reklam w pasie drogowym drogi powiatowej

Wymagane dokumenty:

1 .Wypełniony i podpisany wniosek (druk wniosku w załączniku),
2. Projekt graficzny reklamy

3. Plan sytuacyjno-wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji reklam

4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis


   Miejsce złożenia dokumentów:
   Zarząd Dróg Powiatowych
    Pl. Floriański 1
   26-110 Skarżysko – Kamienna
   pokój 104

    Termin i sposób załatwienia:

    Decyzja administracyjna
    Czas oczekiwania – 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

    Opłaty:
    Za zajęcie pasa drogowego w związku z umieszczeniem reklamy pobiera się opłatę odpowiadającą iloczynowi liczby   

    metrów kwadratowych powierzchni reklamy, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłat za zajęcie pasa  

    drogowego.
    Obowiązująca stawka opłaty ustalona w Uchwale Nr 141/XVII/2020 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 stycznia                   

    2020 r.  w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego


    Termin i tryb wniesienia opłat:
    Opłaty należy wnieść w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja ustalająca ich wysokość stanie się ostateczna na konto   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej.

    Podstawa prawna:
    Art. 40 ust. 1, 2 pkt.3, ust.6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych

    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie  

    pasa drogowego

    Tryb odwoławczy:
    Od decyzji służy odwołanie wniesione do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem   

    Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

    Zgodnie z art. 127a kpa przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

 

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2524451.

2023-11-15 10:16:54  SYLWIA DUDA-RYBIENIK

Załączono plik 930823

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6075501
user_idpuste2502780
fobject_idpuste930823
resource_idpuste1983
modelpusteArticle
foreign_idpuste267468
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-11-15 10:16:54  SYLWIA DUDA-RYBIENIK

Załączono plik 930824

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6075502
user_idpuste2502780
fobject_idpuste930824
resource_idpuste1983
modelpusteArticle
foreign_idpuste267468
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..