Wersje

12
Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833367

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315768
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833367
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833368

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315769
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833368
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833369

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315770
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833369
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833370

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315771
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833370
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833371

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315772
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833371
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833372

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315773
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833372
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833373

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315774
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833373
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833374

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315775
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833374
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833375

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315776
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833375
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833602

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315777
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833602
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833678

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315778
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833678
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 833693

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315779
user_idpuste2502837
fobject_idpuste833693
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 835933

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315780
user_idpuste2502837
fobject_idpuste835933
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 841623

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315781
user_idpuste2502837
fobject_idpuste841623
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-10-05 10:42:44  alims alims

Załączono plik 851481

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3315782
user_idpuste2502837
fobject_idpuste851481
resource_idpuste1983
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste26952
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-09-03 19:58:15  alims alims

Utworzono zamówienie publiczne 26952 o nazwie 'Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedniów oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2020/2021'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste26952
namepusteŚwiadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedniów oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2020/2021
contracttype_idpuste1
contractmode_idpuste1
deadlinepuste2020-09-14
publishfrompuste2020-09-03
publishtopuste2021-09-03
txtpuste
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Powiat
skarżyski  
Ulica
ul. Konarskiego 
Numer budynku
20 
user_idpuste2502837
resource_idpuste1983
language_idpuste1
deadlinetimepuste
2020-09-04 10:46:50  alims alims

Pole txt zmieniło wartość z '<dl class="view"> <dt> Wojew&oacute;dztwo</dt> <dd> ŚWIĘTOKRZYSKIE</dd> <dt class="altrow"> Powiat</dt> <dd class="altrow"> skarżyski &nbsp;</dd> <dt> Ulica</dt> <dd> ul. Konarskiego&nbsp;</dd> <dt class="altrow"> Numer budynku</dt> <dd class="altrow"> 20&nbsp;</dd> </dl> ' na '<p style="margin-bottom: 0.42cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Ogłoszenie nr 581085-N-2020 z dnia 2020-09-03 r. </font></font></p> <p align="CENTER" style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych: Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dr&oacute;g powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedni&oacute;w oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2020/2021<br /> OGŁOSZENIE O ZAM&Oacute;WIENIU - Usługi </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> Zamieszczanie obowiązkowe </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Ogłoszenie dotyczy:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> Zam&oacute;wienia publicznego </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Zam&oacute;wienie dotyczy projektu lub programu wsp&oacute;łfinansowanego ze środk&oacute;w Unii Europejskiej </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Nazwa projektu lub programu</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>O zam&oacute;wienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, kt&oacute;rych działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, kt&oacute;re będą realizowały zam&oacute;wienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację os&oacute;b będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b należących do jednej lub więcej kategorii, o kt&oacute;rych mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, os&oacute;b zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawc&oacute;w albo ich jednostki (w %) </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, kt&oacute;remu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Informacje na temat podmiotu kt&oacute;remu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Postępowanie jest przeprowadzane wsp&oacute;lnie przez zamawiających</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, kt&oacute;rzy wsp&oacute;lnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontakt&oacute;w wraz z danymi do kontakt&oacute;w: </font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Postępowanie jest przeprowadzane wsp&oacute;lnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wsp&oacute;lnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej &ndash; mające zastosowanie krajowe prawo zam&oacute;wień publicznych:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Informacje dodatkowe:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 29994398800000, ul. ul. Konarskiego&nbsp; 20 , 26-110&nbsp; Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412&nbsp;524&nbsp;451, e-mail zdp@skarzysko.powiat.pl, faks 412&nbsp;524&nbsp;451.<br /> Adres strony internetowej (URL): https://zdpskarzysko.bip.gov.pl<br /> Adres profilu nabywcy:<br /> Adres strony internetowej pod kt&oacute;rym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub format&oacute;w plik&oacute;w, kt&oacute;re nie są og&oacute;lnie dostępne </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Administracja samorządowa </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>I.3) WSP&Oacute;LNE UDZIELANIE ZAM&Oacute;WIENIA </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i><b>(jeżeli dotyczy)</b></i></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>: </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Podział obowiązk&oacute;w między zamawiającymi w przypadku wsp&oacute;lnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wsp&oacute;lnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (kt&oacute;ry z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zam&oacute;wienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zam&oacute;wienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>I.4) KOMUNIKACJA: </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokument&oacute;w z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Tak<br /> https://zdpskarzysko.bip.gov.pl </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Adres strony internetowej, na kt&oacute;rej zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunk&oacute;w zam&oacute;wienia </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Tak<br /> https://zdpskarzysko.bip.gov.pl </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Dostęp do dokument&oacute;w z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Elektronicznie</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie<br /> adres </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosk&oacute;w o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny spos&oacute;b:</b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie<br /> Inny spos&oacute;b: </font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosk&oacute;w o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny spos&oacute;b:</b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Tak<br /> Inny spos&oacute;b:<br /> w formie pisemnej<br /> Adres:<br /> Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20, pok&oacute;j 413 (IV piętro) </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub format&oacute;w plik&oacute;w, kt&oacute;re nie są og&oacute;lnie dostępne</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie<br /> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><u>SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM&Oacute;WIENIA </u></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>II.1) Nazwa nadana zam&oacute;wieniu przez zamawiającego: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dr&oacute;g powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedni&oacute;w oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2020/2021 </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Numer referencyjny: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">ZDP.272.8.2020 </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zam&oacute;wienia przeprowadzono dialog techniczny </b></font></font></p> <p align="JUSTIFY" style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>II.2) Rodzaj zam&oacute;wienia: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Usługi </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Zam&oacute;wienie podzielone jest na części: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Maksymalna liczba części zam&oacute;wienia, na kt&oacute;re może zostać udzielone zam&oacute;wienie jednemu wykonawcy:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <br /> <br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>II.4) Kr&oacute;tki opis przedmiotu zam&oacute;wienia </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub rob&oacute;t budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Przedmiotem zam&oacute;wienia jest świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dr&oacute;g powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Skarżysko Kościelne oraz Suchedni&oacute;w w sezonie zimowym 2020/2021. Usługa obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach (jezdniach wraz z zatokami autobusowymi i postojowymi) przy użyciu pojazd&oacute;w oraz sprzętu Wykonawcy, tj.: - czterech samochod&oacute;w ciężarowych wraz z kierowcą, o minimalnej ładowności 8 ton z napędem na min. dwie osie; - dw&oacute;ch samochod&oacute;w ciężarowych wraz z kierowcą, o minimalnej ładowności 8 ton z napędem na min. dwie osie, wyposażonych w piaskarkę o pojemności zasobnika min. 4,5 m3 i pług średni. Zamawiający zabezpiecza we własnym zakresie i udostępnia Wykonawcy: - trzy piaskarki P1J o pojemności zasobnika 4,5m3, - cztery pługi średnie, - materiały uszorstniające (piasek, s&oacute;l, żużel), - składowisko i załadunek materiał&oacute;w uszorstniających, - pomieszczenie socjalne dla dyżurujących pracownik&oacute;w - załadunek na piaskarkę materiał&oacute;w uszorstniających. Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zam&oacute;wienia przyjmuje na siebie obowiązek wykonywania usługi w następujący spos&oacute;b: AKCJA CZYNNA - świadczenie usługi polegającej na pracy pojazd&oacute;w oraz sprzętu bezpośrednio na drodze przy usuwaniu śliskości i odśnieżaniu zgodnie z poniższymi standardami: Standard III - jezdnia odśnieżona na całej długości i szerokości, - jezdnia posypywana na całej długości i szerokości. Standard IV - jezdnia odśnieżona, w miejscach zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek, - jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. W załączeniu wykaz dr&oacute;g powiatowych do zimowego utrzymania dr&oacute;g wraz ze standardami zimowego utrzymania na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Skarżysko Kościelne oraz Suchedni&oacute;w w sezonie zimowym 2020/2021 i opisem standard&oacute;w. Planowana ilość kilometr&oacute;w do przejechania w okresie wykonywania zam&oacute;wienia - 35000 przy użyciu sześciu samochod&oacute;w ciężarowych. AKCJA BIERNA - świadczenie usługi polegającej na pozostawaniu pojazd&oacute;w oraz sprzętu wraz z kierowcą w pełnej gotowości do podjęcia akcji czynnej. Planowana ilość godzin w okresie wykonywania zam&oacute;wienia &ndash; 4000. Szczeg&oacute;łowo przedmiot zam&oacute;wienia określony został w opisie przedmiotu zm&oacute;wienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz dr&oacute;g i ulic powiatowych do zimowego utrzymania z podziałem na standardy i opisem standard&oacute;w zawiera załącznik nr 3 do SWIZ. </font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>II.5) Gł&oacute;wny kod CPV: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">60181000-0 </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Dodatkowe kody CPV:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <table border="1" cellpadding="1" cellspacing="0" width="79"> <colgroup> <col width="75" /> </colgroup> <tbody> <tr> <td width="75"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Kod CPV</font></font></p> </td> </tr> <tr> <td width="75"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">90620000-0</font></font></p> </td> </tr> <tr> <td width="75"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">90630000-0</font></font></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>II.6) Całkowita wartość zam&oacute;wienia </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zam&oacute;wienia)</i></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">:<br /> Wartość bez VAT:<br /> Waluta: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i>(w przypadku um&oacute;w ramowych lub dynamicznego systemu zakup&oacute;w &ndash; szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakup&oacute;w)</i></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>II.7) Czy przewiduje się udzielenie zam&oacute;wień, o kt&oacute;rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie<br /> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunk&oacute;w na jakich zostaną udzielone zam&oacute;wienia, o kt&oacute;rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>II.8) Okres, w kt&oacute;rym realizowane będzie zam&oacute;wienie lub okres, na kt&oacute;ry została zawarta umowa ramowa lub okres, na kt&oacute;ry został ustanowiony dynamiczny system zakup&oacute;w:</b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">miesiącach:&nbsp; &nbsp;</font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i> lub </i></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>dniach:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i>lub</i></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>data rozpoczęcia: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">&nbsp;</font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i> lub </i></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>zakończenia: </b></font></font></p> <table border="1" cellpadding="1" cellspacing="0" width="461"> <colgroup> <col width="128" /> <col width="100" /> <col width="111" /> <col width="112" /> </colgroup> <tbody> <tr> <td width="128"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Okres w miesiącach</font></font></p> </td> <td width="100"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Okres w dniach</font></font></p> </td> <td width="111"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Data rozpoczęcia</font></font></p> </td> <td width="112"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Data zakończenia</font></font></p> </td> </tr> <tr> <td width="128"> <p> &nbsp;</p> </td> <td width="100"> <p> &nbsp;</p> </td> <td width="111"> <p> &nbsp;</p> </td> <td width="112"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">2021-04-30</font></font></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><u>SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepis&oacute;w</b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Określenie warunk&oacute;w:<br /> Informacje dodatkowe </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Określenie warunk&oacute;w:<br /> Informacje dodatkowe </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Określenie warunk&oacute;w: Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest kr&oacute;tszy &ndash; w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną lub więcej usług polegających na zimowym utrzymaniu dr&oacute;g (w tym jezdni) o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zam&oacute;wienia są usługi okresowe lub ciągłe dopuszcza nie tylko zam&oacute;wienia wykonane tj. zakończone, ale także wykonywane. W takim przypadku część zam&oacute;wienia już faktycznie wykonana musi wypełniać określone wyżej wymogi. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie powyższego warunku w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zam&oacute;wieniu. b) Wykonawca wykaże, że w celu wykonania zam&oacute;wienia dysponuje lub będzie dysponował n/w sprzętem: 1) czterema samochodami ciężarowymi o minimalnej ładowności 8 ton z napędem na min. dwie osie, oraz 2) dwoma samochodami ciężarowymi o minimalnej ładowności 8 ton z napędem na min. dwie osie wyposażonymi w piaskarkę o pojemności zasobnika min. 4,5 m3 i pług średni. W przypadku Wykonawc&oacute;w wsp&oacute;lnie ubiegających się o udzielenie zam&oacute;wienia warunki określone wyżej wykonawcy ci spełniają wsp&oacute;lnie.<br /> Zamawiający wymaga od wykonawc&oacute;w wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk os&oacute;b wykonujących czynności przy realizacji zam&oacute;wienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych os&oacute;b: Nie<br /> Informacje dodatkowe: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) </font></font><br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunk&oacute;w udziału w postępowaniu </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Tak </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Oświadczenie o spełnianiu kryteri&oacute;w selekcji </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENT&Oacute;W , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KT&Oacute;RYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">6.2.1. 2. Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 6.2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokument&oacute;w, o kt&oacute;rych mowa w pkt. 6.2.1. ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w kt&oacute;rym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.2.3. Dokumenty, o kt&oacute;rych mowa w pkt. 6.2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.4. Jeżeli w kraju, w kt&oacute;rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, kt&oacute;rej dokument dotyczy, nie wydaje się dokument&oacute;w, o kt&oacute;rych mowa w pkt. 6.2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo os&oacute;b uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby kt&oacute;rej dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.2.3. stosuje się odpowiednio. 6.2.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwr&oacute;cić się do właściwych organ&oacute;w odpowiednio kraju, w kt&oacute;rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, kt&oacute;rej dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.2.6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, kt&oacute;ry polega na zdolnościach innych podmiot&oacute;w na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiot&oacute;w dokument&oacute;w wymienionych w pkt 6.2.1. ppkt 2. </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENT&Oacute;W SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KT&Oacute;RYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNK&Oacute;W UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">6.2.1. 1. Potwierdzających spełnianie warunk&oacute;w udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych r&oacute;wnież wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest kr&oacute;tszy &ndash; w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiot&oacute;w, na rzecz kt&oacute;rych usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowod&oacute;w określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o kt&oacute;rych mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz kt&oacute;rego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokument&oacute;w &ndash; oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wz&oacute;r wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zam&oacute;wienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wz&oacute;r wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERI&Oacute;W SELEKCJI:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENT&Oacute;W SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KT&Oacute;RYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">1. Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawc&oacute;w w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wsp&oacute;lnego ubiegania się o udzielenie zam&oacute;wienia. wymagana forma dokumentu &ndash; oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza 3. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunk&oacute;w udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiot&oacute;w, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, wraz z ofertą składa Zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasob&oacute;w na potrzeby realizacji zam&oacute;wienia. Z treści dokumentu musi wynikać w szczeg&oacute;lności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasob&oacute;w innego podmiotu; 2) spos&oacute;b wykorzystania zasob&oacute;w innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zam&oacute;wienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zam&oacute;wienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach kt&oacute;rego wykonawca polega w odniesieniu do warunk&oacute;w udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, kt&oacute;rych wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o kt&oacute;rej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o kt&oacute;rej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakł&oacute;cenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zam&oacute;wienia. Wz&oacute;r oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><u>SEKCJA IV: PROCEDURA </u></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.1) OPIS </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zam&oacute;wienia: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Przetarg nieograniczony </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie<br /> Informacja na temat wadium </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zam&oacute;wienia:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie<br /> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalog&oacute;w elektronicznych lub dołączenia do ofert katalog&oacute;w elektronicznych: </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie<br /> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalog&oacute;w elektronicznych lub dołączenia do ofert katalog&oacute;w elektronicznych:<br /> Nie<br /> Informacje dodatkowe: </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie<br /> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej<br /> Nie<br /> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawc&oacute;w, kt&oacute;rzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i>(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Liczba wykonawc&oacute;w &nbsp;<br /> Przewidywana minimalna liczba wykonawc&oacute;w<br /> Maksymalna liczba wykonawc&oacute;w &nbsp;<br /> Kryteria selekcji wykonawc&oacute;w: </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakup&oacute;w: </b></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Umowa ramowa będzie zawarta:<br /> <br /> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestnik&oacute;w umowy ramowej:<br /> <br /> Przewidziana maksymalna liczba uczestnik&oacute;w umowy ramowej:<br /> <br /> Informacje dodatkowe:<br /> <br /> Zam&oacute;wienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakup&oacute;w:<br /> <br /> Adres strony internetowej, na kt&oacute;rej będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakup&oacute;w:<br /> <br /> Informacje dodatkowe:<br /> <br /> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakup&oacute;w dopuszcza się złożenie ofert w formie katalog&oacute;w elektronicznych:<br /> <br /> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalog&oacute;w elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakup&oacute;w: </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Nie<br /> Należy podać adres strony internetowej, na kt&oacute;rej aukcja będzie prowadzona: </font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Należy wskazać elementy, kt&oacute;rych wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zam&oacute;wienia:</b></font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Należy podać, kt&oacute;re informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:<br /> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:<br /> Jaki jest przewidziany spos&oacute;b postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):<br /> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:<br /> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawc&oacute;w w aukcji elektronicznej:<br /> Informacje o liczbie etap&oacute;w aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Czas trwania:<br /> <br /> Czy wykonawcy, kt&oacute;rzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:<br /> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: </font></font><br /> &nbsp;</p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.2.2) Kryteria</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font></p> <table border="1" cellpadding="1" cellspacing="0" width="123"> <colgroup> <col width="52" /> <col width="65" /> </colgroup> <tbody> <tr> <td width="52"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Kryteria</font></font></p> </td> <td width="65"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Znaczenie</font></font></p> </td> </tr> <tr> <td width="52"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Cena</font></font></p> </td> <td width="65"> <p> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">100,00</font></font></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o kt&oacute;rej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">(przetarg nieograniczony)<br /> Tak </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Minimalne wymagania, kt&oacute;re muszą spełniać wszystkie oferty:<br /> <br /> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zam&oacute;wienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji<br /> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:<br /> Należy podać informacje na temat etap&oacute;w negocjacji (w tym liczbę etap&oacute;w):<br /> <br /> Informacje dodatkowe </font></font><br /> <br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:<br /> <br /> Informacja o wysokości nagr&oacute;d dla wykonawc&oacute;w, kt&oacute;rzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:<br /> <br /> Wstępny harmonogram postępowania:<br /> <br /> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:<br /> Należy podać informacje na temat etap&oacute;w dialogu:<br /> <br /> <br /> Informacje dodatkowe: </font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Elementy opisu przedmiotu zam&oacute;wienia definiujące minimalne wymagania, kt&oacute;rym muszą odpowiadać wszystkie oferty:<br /> <br /> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteri&oacute;w oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunk&oacute;w zam&oacute;wienia:<br /> <br /> Informacje dodatkowe: </font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Adres strony internetowej, na kt&oacute;rej będzie prowadzona licytacja elektroniczna: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Adres strony internetowej, na kt&oacute;rej jest dostępny opis przedmiotu zam&oacute;wienia w licytacji elektronicznej: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawc&oacute;w w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Spos&oacute;b postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Informacje o liczbie etap&oacute;w licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Czas trwania:<br /> <br /> Wykonawcy, kt&oacute;rzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Termin składania wniosk&oacute;w o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:<br /> Data: godzina:<br /> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Istotne dla stron postanowienia, kt&oacute;re zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zam&oacute;wienia publicznego, albo og&oacute;lne warunki umowy, albo wz&oacute;r umowy: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Informacje dodatkowe: </font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie kt&oacute;rej dokonano wyboru wykonawcy:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> Tak<br /> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:<br /> 1. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie dokonano wyboru wykonawcy. Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w projekcie umowy. </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b></font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.6.1) Spos&oacute;b udostępniania informacji o charakterze poufnym </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><i>(jeżeli dotyczy): </i></font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> <br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosk&oacute;w o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b></font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3">Data: 2020-09-14, godzina: 09:00,<br /> Skr&oacute;cenie terminu składania wniosk&oacute;w, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zam&oacute;wienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):<br /> Nie<br /> Wskazać powody:<br /> <br /> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br /> &gt; Polski </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3">do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert) </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zam&oacute;wienia, w przypadku nieprzyznania środk&oacute;w, kt&oacute;re miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zam&oacute;wienia:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> Nie </font></font><br /> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b></font></font><font face="Times New Roman, serif"><font size="3"> </font></font><br /> &nbsp;</p> <p align="CENTER" style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <font face="Times New Roman, serif"><font size="3"><u>ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u></font></font></p> <p style="margin-bottom: 0cm; line-height: 100%"> <br /> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
txt
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Powiat
skarżyski  
Ulica
ul. Konarskiego 
Numer budynku
20 

Ogłoszenie nr 581085-N-2020 z dnia 2020-09-03 r.

Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych: Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedniów oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 29994398800000, ul. ul. Konarskiego  20 , 26-110  Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 524 451, e-mail zdp@skarzysko.powiat.pl, faks 412 524 451.
Adres strony internetowej (URL): https://zdpskarzysko.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://zdpskarzysko.bip.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://zdpskarzysko.bip.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20, pokój 413 (IV piętro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedniów oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny: ZDP.272.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Skarżysko Kościelne oraz Suchedniów w sezonie zimowym 2020/2021. Usługa obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach (jezdniach wraz z zatokami autobusowymi i postojowymi) przy użyciu pojazdów oraz sprzętu Wykonawcy, tj.: - czterech samochodów ciężarowych wraz z kierowcą, o minimalnej ładowności 8 ton z napędem na min. dwie osie; - dwóch samochodów ciężarowych wraz z kierowcą, o minimalnej ładowności 8 ton z napędem na min. dwie osie, wyposażonych w piaskarkę o pojemności zasobnika min. 4,5 m3 i pług średni. Zamawiający zabezpiecza we własnym zakresie i udostępnia Wykonawcy: - trzy piaskarki P1J o pojemności zasobnika 4,5m3, - cztery pługi średnie, - materiały uszorstniające (piasek, sól, żużel), - składowisko i załadunek materiałów uszorstniających, - pomieszczenie socjalne dla dyżurujących pracowników - załadunek na piaskarkę materiałów uszorstniających. Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia przyjmuje na siebie obowiązek wykonywania usługi w następujący sposób: AKCJA CZYNNA - świadczenie usługi polegającej na pracy pojazdów oraz sprzętu bezpośrednio na drodze przy usuwaniu śliskości i odśnieżaniu zgodnie z poniższymi standardami: Standard III - jezdnia odśnieżona na całej długości i szerokości, - jezdnia posypywana na całej długości i szerokości. Standard IV - jezdnia odśnieżona, w miejscach zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek, - jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. W załączeniu wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania dróg wraz ze standardami zimowego utrzymania na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Skarżysko Kościelne oraz Suchedniów w sezonie zimowym 2020/2021 i opisem standardów. Planowana ilość kilometrów do przejechania w okresie wykonywania zamówienia - 35000 przy użyciu sześciu samochodów ciężarowych. AKCJA BIERNA - świadczenie usługi polegającej na pozostawaniu pojazdów oraz sprzętu wraz z kierowcą w pełnej gotowości do podjęcia akcji czynnej. Planowana ilość godzin w okresie wykonywania zamówienia – 4000. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w opisie przedmiotu zmówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz dróg i ulic powiatowych do zimowego utrzymania z podziałem na standardy i opisem standardów zawiera załącznik nr 3 do SWIZ.

II.5) Główny kod CPV: 60181000-0
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

90620000-0

90630000-0



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:  lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

 

 

 

2021-04-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną lub więcej usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg (w tym jezdni) o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są usługi okresowe lub ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane tj. zakończone, ale także wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać określone wyżej wymogi. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie powyższego warunku w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. b) Wykonawca wykaże, że w celu wykonania zamówienia dysponuje lub będzie dysponował n/w sprzętem: 1) czterema samochodami ciężarowymi o minimalnej ładowności 8 ton z napędem na min. dwie osie, oraz 2) dwoma samochodami ciężarowymi o minimalnej ładowności 8 ton z napędem na min. dwie osie wyposażonymi w piaskarkę o pojemności zasobnika min. 4,5 m3 i pług średni. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone wyżej wykonawcy ci spełniają wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PzpTak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

6.2.1. 2. Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 6.2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.1. ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.2.3. stosuje się odpowiednio. 6.2.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.2.6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.2.1. ppkt 2.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.2.1. 1. Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza 3. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, wraz z ofertą składa Zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści dokumentu musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium

 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

100,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie dokonano wyboru wykonawcy. Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w projekcie umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


 

2020-09-04 11:09:26  alims alims

Pole deadline zmieniło wartość z '2020-09-14' na '2020-09-17'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
deadline2020-09-142020-09-17
2020-09-04 11:20:08  alims alims
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2020-09-09 11:11:05  alims alims
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
12

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..